Subject: Info: piirangud Emajõel 11.-12.10
From: "Lennart Puksa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "eva" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Date: Wed, 24 Sep 2025 10:30:34 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Seoses üritusega Väikeste paatide regatt, mis toimub Emajõel 11.-12.10 on
jõeliiklus kohati suletud

Täpsemalt:

11.10. kell 12:00 kuni 18:00 Kroonuaia sillast 4000m ülesvoolu.

12.10. kell 09:00 kuni 15:00 Kroonuaia silla ja Tartu Kalevi Veemotoklubi
vahelisel alal.

Võistlussõitude vahel lubatakse teistel veeliiklejatel ala läbida!

Korraldaja:  Sõudmise ja Aerutamise klubi "Tartu" / 53422360 /
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tervitades

Lennart Puksa
Tartu linnavalitsus | kultuuriosakond | peaspetsialist | 736 1355 |
tartu.ee <http://www.tartu.ee/>